Przez ostatnie tysiąclecie Imperium pozostawało w stanie wojny. Napędzana wojskową precyzją oraz bezprecedensowym sojuszem ze smokami, Imperialna Armia odniosła niezliczone zwycięstwa i zaledwie kilka porażek. Imperium rosło w siłę do czasu, gdy jego największym wrogiem stał się, nie żaden z barbarzyńskich narodów na wschodzie, lecz własny, niedający się opanować rozmiar. Dotychczasową serię zwycięstw i ekspansję zastąpił niekończący się cykl rebelii, wymagający ponownego podboju przygranicznych terenów.
Akcja Hero Realms rozgrywa się w tej prężnie rozwijającej się metropolii, jaką stał się Thandar. To nowe miasto-państwo dało schronienie ludom wszystkich narodów i gatunkom znanego świata, przynosząc obiecany pokój. Z drugiej strony bogactwo, które stało się dziełem jego misji, dało początek niekończącemu się, politycznemu i bezpośredniemu konfliktowi między jego mieszkańcami.
W pudełku znajduje się instrukcja oraz 144 karty. Każdy gracz rozpoczyna rozgrywkę posiadając własną talię kart, która przedstawia jego zasoby, ekwipunek, Akcje i Czempionów. W trakcie swojej tury, gracze zagrywają wszystkie karty z ręki, by otrzymać punkty Złota, Walki i Życia oraz uruchamiać inne potężne efekty. Każdy gracz rozpoczyna rozgrywkę z 50 punktami Życia. Pierwsza osoba, która utraci je wszystkie, odpada z dalszej gry, a jej przeciwnik wygrywa!
Komplet dodatków zawiera:
-2 talie bossów (licz i smok)
-2 talii profesji (czarodziej, kapłan, tropiciel, wojownik, złodziej)
Do gry wymagana jest podstawowa wersja gry Hero Realms (nie wchodzi w skład tego zestawu)
Ten opis wyświetla się przy wszystkich produktach
Rozwijaj baśniowe królestwo Grajeczki dokładając nowe kafle ziemi i przeskakując Księżniczką, Rycerzem i Smokiem z miejsca na miejsce.Wędrujcie po górach, lasach i polach. Pomóż im przeżyć niesamowite przygody i wypełnić cele opisane na kartach twej księgi. Kiedy tylko wypełnisz dany cel rozwiń swoją opowieść czytając książkę na głos!
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy.
Kafelkowa gra kolejowa!Za pomocą kafelków budujesz sieć torów, po której jeżdżą twoje lokomotywy. Każda z nich musi dotrzeć do innego miasta. Im szybciej tam dotrze, tym więcej punktów zdobędziesz. Obserwuj lokomotywy innych graczy i pilnuj, aby nie dojechały do stacji przed tobą!
Gra, która ćwiczy umiejętność logicznego myślenia oraz spostrzegawczość.
„Bór” to strategiczna gra planszowa prosto od wydawnictwa Pandasaurus Games („Wyspa dinozaurów”, „Dinosaur World”).
SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI.
Słuchajcie, Marines! Sytuacja wygląda tak: Kolonia terraformująca na exoksiężycu LV-426, Hadley's Hope, niespodziewanie przestała się odzywać. Korporacja Weyland-Yutani, w połączeniu z Colonial Marines, wysyła was do systemu binarnego Zeta Reticuli, aby dowiedzieć się, co się stało…
Wymagająca gra logiczna. Czy uda Ci się ułożyć odpowiednio elementy układanki w wyznaczonym czasie?
Znana i lubiana gra zespołowa. Dużą zaletą jest możliwość integracji zawodników. Wygrywa gracz, który rzucił swoje kule jak najbliżej najmniejszej kulki.
Światowy bestseller! "Zamek" to polska edycja gry "The Castle" wydawanej w innych krajach w serii "Carcassonne".
Pamiętasz kruki z gry „Sen”? Co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła i kładą zakrytą. Gracze w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do...
Domowy zestaw do najprawdziwszego curlingu! (choć bez lodu)
Przedstawiona gra edukacyjna składa się z dwóch talii kart oraz propozycji zabaw z dziećmi o dwóch poziomach trudności. Jedna talia zawiera sylaby, druga, dla bardziej zaawansowanych graczy, spółgłoski.
Zostań bohaterem, walcz z legendarnymi potworami, zdobywaj mityczne artefakty gromadząc punkty chwały za swe czyny. Pozwolą one na dokonywanie zmian ścianek na Twoich kościach, wymieniając gorsze na lepsze, zdobywając nowe umiejętności.
Zestaw startowy gry Warhammer Underworlds
Dodatek do gry Warhammer Underworlds
Jak się z nami skontaktować i gdzie nas szukać? :)
ZobaczStarcie między wojskami fińskimi a niemieckimi w ramach systemu [...]
ZobaczCzyli jak pokonać włoskie hordy na froncie wschodnim
ZobaczStarcie amerykańsko-niemieckie w ramach Warszawskiej Ligi Flames of War
ZobaczStarcie sowiecko-niemieckie w ramach systemu Flames of War - bitwa [...]
Zobacz