Lokomotywa z węglarką UG 460

Lokomotywa z węglarką UG 460

Produkt w magazynie

4820184120235

Producent

Instrukcja montażu 

Lokomotywa i tender – wyjątkowy wagon na węgiel i wodę, ma realistyczny i niebanalny wygląd. Wszelkie elementy tego modelu takie jak zawory, tłoki, asynchronicznie poruszane z zastosowaniem ruchomych prętów, powiązań i korb koła – niosą duszę dziewiętnastowiecznej myśli inżynierskiej. To właśnie wtedy lokomotywy były dominującym elementem nurtu postępu technicznego. W tamtym czasie rozwinięte kraje zażarcie konkurowały ze sobą, jeśli chodzi o budowę maszyn parowych. Nasz model drewniany był wielkim hitem podczas kampanii w 2015 roku na Kickstarter. Jest to największa, bogata w detale, najbardziej wyszukana konstrukcja z całej gamy produktów UGEARS. Model składa się z ogromnej liczby elementów.

Dzięki naszemu największemu 12-pasowemu silnikowi o napędzie gumowym, wykorzystującym ogromne koło zębate, ten stosunkowo duży model może przejechać po torach nawet 5 metrów. Silnik uruchamia się za pomocą dźwigni, ulokowanej w pobliżu okna kierowcy.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby główny mechanizm poruszał się realistycznie. To dzięki asynchronicznie działającemu tłoku i zaworowi. Są one wyraźnie widoczne, dzięki czemu obserwator może zobaczyć z bliska, jak para dostaje się do komory parowej lokomotywy.

Małe drzwi i luk dachowy pozwalają zajrzeć do kabiny. W kabinie maszynisty znajduje się wysuwana drabina i kocioł w stylu art déco, a tender na węgiel ma otwierane drzwiczki. Tego typu drewniane modele lokomotyw, pozwalają od zaplecza poznać konstrukcję wielkich maszyn parowych, które niegdyś zmieniły oblicze transportu.

Ten opis wyświetla się przy wszystkich produktach

Napisz opinię

Lokomotywa z węglarką UG 460

Lokomotywa z węglarką UG 460

Dostępny w tej ofercie model, czyli drewniana lokomotywa i tender – specjalny wagon na węgiel i wodę, wygląda realistycznie i niepowtarzalnie jednocześnie. Tłoki, zawory, asynchronicznie poruszane za pomocą ruchomych prętów, powiązań i korb koła – wszystkie te części niosą duszę XIX-wiecznej inżynierii, gdy lokomotywy parowe stanowiły główny nurt postępu technicznego.

Sprawdź również